Більше ніж «Київстар»… Більше ніж «Beeline-Україна»… » ..::Wireless Ukraine::..
 
 
WU#1 WU#2 WU#3 WU#4 WU#5 WU#6 WU#7 WU#8
 


Главная     Статьи     Наши награды Новости от НКРСИ     Мировые Новости     Входящие письма     Исходящие письма     Сотрудничество     Фотогалерея     Подписка     Полезные ссылки Контакты



 
Більше ніж «Київстар»… Більше ніж «Beeline-Україна»…

Більше ніж «Київстар»… Більше ніж «Beeline-Україна»

Один у полі не воїн... Доказом цього є нещодавнє об’єднання лідируючих операторів «Київстар» та «Beeline-Україна». Які ж результати та особливості процесу цього об’єднання на сьогоднішній день?






Директор з персоналу та розвитку організації «Київстар» Олена Кропив’янська (справа).




22 лютого 2011 року відбулась зустріч директора з персоналу та розвитку організації «Київстар» Оленою Кропив’янською і гостями мироприємства. На зустрічі були представлені попередні HR-результати та деякі особливості процесу об’єднання. За словами пані Олени об’єднана компанія переживає період подвійних приорітетів. З однієї сторони за їх спиною вже створена команда, на якій потрібно тримати фокус для подальшого розвитку, а з іншого боку - період інтеграції. Ні однин з приорітетів не займає домінуючу позицію, тому потрібно вміло ділити фокус. Відомо, що в досконалості немає деталей, та деталі складають досконалість. Інтеграція не містить деталей – важливе все. Як і будь-який складний процес, інтеграцію можна розбити на менші задачі, тому яким би складним та тривалим не був процес інтеграції, він повинен мати часові межі та бути кінцевим.

Планування інтеграції продовжувалось з червня по вересень 2010 року. Які ж основні стратегічні приорітети «Київстар»? Перш за все, це операційна ефективність. Що для цього зроблено? Введена система нормування праці, автоматизована система квартальної оцінки та виведені функції на аутсортинг. Наступний приорітет – залученість персоналу. Це дуже важливий фактор, так як відомо, що відсоток залученості прямо пропорційний доходу компанії. У «Київстар» цей показник складав 81%, тоді як у «Beeline-Україна» - це відношення менше, оскільки компанія жила в режимі дворічного перегляду заробітніх платней. Для покращення відсотку залученості персоналу ведеться активна робота. В першу чергу з професіональним сегментом. Для прикладу, проводилась інтелектуальна гра «Київстарія» (розглядались аспект «про ринок» та інші). Також складається гнучкий графік роботи. Третій приріорітет – культура та зміни. Організована робота з менеджментом. Як приклад, провелась програма «Управління змінами», для чого були запрошені особи, котрі змогли поділитись своїм багатим досвідом. Всього було 360 учасників. Вони проходили всі рівні менеджменту в два етапи навчання: від загального розуміння до практичних дій.




Під організацією інтеграції розуміється об’єднання структур, злиття офісів компаній та виведення персоналу. Які процеси інтеграції? Це підготовка до гармонізації основних HR-процесів, таких як процес оцінки ефективності, система заробітних платней і компенсацій, преміальних виплат, розвитку персоналу та страхування персоналу. В лютому цього року переглядатимуться заробітні платні персоналу, не враховуючи як вони працювали в минулому, так як в результаті злиття врахувати цей фактор дуже складно. В травні цього року планується перехід на єдиний проект страхування персоналу. Також до процесів інтеграції відноситься уніфікація стандартів кадрового обліку. Компанію чекають недоспані ночі перепису інформації з однієї системи кадрового обліку в іншу, тобто створення єдиної системи. Плановий строк виконання - кінець квітня. Щодо культури та змін - створений єдиний інформаційний ресурс - портал проекту “Синергія” - та лінія зворотного зв’язку. Зроблено багато спроб створення зворотнього каналу «on-line», та це майже неможливо, тому зараз створені два однакових портали, на яких можна дізнатись основні етапи проекту, хто ним керує та іншу потрібну інформацію. Як відстежується зворотній зв’язок? Збираються запитання (в середньому біля 4-5 питань за тиждень), котрі передаються менеджерам проектів, котрі шукають відповідь та надають її або конкретні строки можливості отримання даної інформації.

При об’єднанні структур важливі дві функції: технологічна та маркетинг. Щоб зрозуміти послідовність їх виконання, варто задатись запитанням: яка ціль компанії? Основним чином, це, звичайно, не сама інтеграція, а збільшення доходу та абонентів. В такому разі, першочерговим стає побудова єдиної структури маркетингу. На потім відкладаються фінансова та технічна функції. І найтрудомістка – ІТ-функція. Вже визначені строки виконання цих функцій. До липня 2011 повинні досягти завершального етапу об’єднання структур технічної та фінансової функцій та підготовка до об’єднання ІТ-функцій в 2012 році.

Підвівши попередні підсумки, можемо сказати, що для забезпечення подальшого успіху потрібно було забезпечити людей інформацією, побудувати структуру, котра, як локомотив, поведе компанію до пристані «успіх» та передача відповідальності. Що й було зроблено та дозволяє рухатись далі. Ціль об’єднаної компанії – перехід від пасивної лояльності до активної залученості. Тобто це перехід від лінії поведінки працівників, котрі використовують інструменти HR у своїй роботі, сприймають та підтримують ініціативи у вигляді спеціалізованих проектів до тих, хто створюють середовище, є ініціаторами та активними учасниками, працюють з максимальною віддачею та розглядають компанію як місце самореалізації




Девіз компанії на майбутнє, за словами пані Олени Кропив’янської: «Стань тією зміною, яку ти хочеш побачити у світі». Таким чином, об’єднана компанія створила бізнес сильніший, ніж були до цього окремі «Київстар» та «Beeline-Україна».










Директор департаменту корпоративних зв’язків Жанна Ревнова (посередині).


Гості мироприємства.



  • Науково-експертна рада НКРЗІ розпочала свою роботу
  • День військ зв’язку України - 8 серпня, п’ятниця
  • Ініціатива ЄС «Східне партнерство» в дії – НКРЗІ прийматиме учасників І пле ...
  • Про проведення засідання Робочої групи з питань організації впровадження по ...
  • В НКРЗІ триває діалог з операторами щодо питань на ринку послуг широкосмуго ...
  • Коли в Україні буде 5G
  • Позиція провідних телеком-операторів: ліцензування 3G має бути одночасним д ...
  • МТС-Україна і «КОМСТАР-ОТС» уклали договір про приєднання мереж
  • НКРЗІ затвердила порядок формування Українського сегменту світового простор ...
  • МСЕ: 150 років відданості ідеї об’єднання світу
  •  























    Украинская Баннерная Сеть


    www.tetra.net.ua



    free counters



    журнал Wireless Ukraine

    © Wireless Ukraine 2012